close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

כל מה שצריך לדעת על קורס תקשור

מערכת שורשכח תמוז, תשעה15/07/2015

קורסי תקשור מאפשרים לכם ללמוד כיצד לפרוץ את התודעה ולהשתמש בתקשור כדי להגיע לאותן תשובות ולפתרונות

תגיות:
תחום התקשור הוא תחום עתיק מאד, אך בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים נעזרים בתקשור כדי להתמודד עם משברים, דילמות, קשיים ושאלות פתוחות על חייהם וחיי הקרובים להם. באמצעות תקשור ניתן לא פעם לקבל הכוונה והדרכה, למצוא תשובות לשאלות שהטרידו והפריעו במהלך השנים וליצור בעיקר מערכת יחסים מבוססת מודעות בין האדם לבין עצמו. 
קורסי תקשור
מאפשרים לכם ללמוד כיצד לפרוץ את התודעה ולהשתמש בתקשור כדי להגיע לאותן תשובות ולפתרונות. קורסים אלו מוצעים על ידי מומחים לתחום במגוון וריאציות, חלקם דורשים ניסיון והכרות עם התחום מבעוד מועד וחלקם פתוחים לכל מי שרוצה להכיר את הנושא יותר מקרוב.

מהו בעצם תקשור?
התקשור עוסק במיומנות חשיבה. הוא מאפשר לאדם לפרוץ את גבולות המחשבה שהורגל להם עד כה, אלו שהוכתבו לו על ידי המקום, החברה והרציונל מסביב ולהגיע למקום שבו המודעות העצמית והחיבור שלו אל הפנימיות שלו מובילים אותו לידע. התקשור עם מקורות הידע האלו מוביל את האדם לקבל תשובות לשאלות פתוחות הקשורות להלך חייו ולגבש פתרונות שיעזרו לו לשפר את איכות החיים שלו בכל התחומים הדורשים טיפול.

תקשור מבוסס על חיבור לתדרים, לאנרגיות וגם לגורמים שאיתם אנחנו מתקשרים בסופו של דבר. אל המקומות האלו אנחנו מגיעים באמצעות מדיטציה ותרגול רב שלבי, בכל פעם אנחנו מצליחים לתקשר יותר עמוק ויותר מקיף ולעלות שלב בדרגת היכולת שלנו לתקשר.

מה כולל קורס תקשור?
קורסי תקשור נבדלים זה מזה במשך הקורס, ההקף שלו והעומק של הקורס ולכן חשוב מאד להשקיע מחשבה בבחירת הקורס המקיף והנכון ביותר עבורכם.

אם זאת, ברוב הקורסים עוסקים בכמה תחומים בסיסיים שמחברים בין כולם: מהו תקשור, הכרות עם סוגי תקשור שונים, חיבור אל הגורמים איתם אנחנו מתקשרים, הכרות עם רמות האנרגיה ותדרי התקשור, מדיטציה, איך פותרים בעיות בתקשור, איך מתקשרים בצורה נכונה ועוד. הקורסים משלבים בין למידה עיונית ובין לא מעט תדרוך שכולל מדיטציות, דמיון מודרך ועוד טכניקות שונות.

המכנה המשותף בין רוב קורסי התקשור הוא העובדה שאנחנו עוסקים לא מעט ביכולות התקשור שלנו אל מול בעיות כמו אגו, קשיי תקשורת, חוסר אמון עצמי, חוסר מודעות ועוד. לא מעט מהקורס מוקדש לחסמים שמונעים מאיתנו את היכולת לתקשר ולקבל את התשובות שאנחנו רוצים לקבל. למעשה הקורס כולל בעיקר עבודה עצמית על מניעת החסמים והתמודדות עם הקושי במהלך התקשור.

עבודה רב שלבית בקורסים מתקדמים שונים
לצד קורס תקשור בסיסי שבו לומדים להכיר את התחום ואת התהליכים המובילים את המתקשר, תקשור הוא למעשה מיומנות שתמיד נלמדת. מסיבה זו לרוב ממשיכים מי שלומדים תקשור להעמיק ולעבוד על עצמם בקורסים מתקדמים, סמינרים, תרגולים, מפגשים ועוד. ככל שהאדם מעמיק יותר בתקשור כך הוא יכול להגיע לתוצאות טובות יותר וגם לעזור לאחרים.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה